torsdag 11 mars 2010

Trädgårdsmyckning och inspiration

Man måste få drömma sig bort.....

Jag ger mig inte, jag vet att våren är på väg och med det följer det att man vill ställa i ordning "rummen" i trädgården, uteplatsen eller balkongen. Och för att hålla humöret uppe och hålla kvar visioner och inspirationen, så söker jag också inspiration.

Och jag hoppas att min entusiasm smittar av sig på er.....


så att ni står ut lite till.....


och fylls av energi.....


så att ni är laddade när säsongen i trädgården börjar....



För visst är det härligt med den annalkande våren!

Bilderna kommer från notebookmagazine.com


Ha en bra kväll!
Kram Pella

3 kommentarer:

  1. Kram till dig, du sommarlängtans spridare.
    Fina, sköna bilder.
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt badkar!

    Ha en fin kväll

    Rebecca

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder du bjuder på! Önskar dig en skön helg med solsken o takdropp! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!