tisdag 16 mars 2010

Tisdagsinspiration

Här kommer det återigen lite tisdagsinspiration....




Frilandsjournalisten och stylisten Sigbritt Kvarning har en förmåga
att göra underbara reportage som kittlar mina sinnen.
Jag vill idag bjuda på lite bilder från olika reportage som hon har gjort för Sköna Hem




Dessa bilder kommer prån reportaget;
Grön oas i Provence





Och dessa underbara bilder kommer från reportaget;
Leva loppan på landet

Där hon inspirerar till att ta vara på loppisfynd på ett vackert sätt.


Härligt!
Man blir så glad när man ser dessa bilder!

Ha en skön dag och må solen lysa på Er alla!
Kram Pella

5 kommentarer:

  1. Känner värmen komma in genom det skira tyget och grönskan, drömmer mig till varmare platser.
    En bra dag önskar jag dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilka bilder, så vackert, så lite som behövs om man har öga för det...njuter
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  3. Jättevackra bilder! Man känner (nästan:)) hur en ljum sommarvind smeker kinden.

    Rebecca

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Åh...så härliga bilder du visar!

    Tänk om man kunde ha det så hemma....
    Både stilen och klimatet tilltalar mig, hi..hi..

    Ha en fin dag,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder att drömma sig bort till.....Dom blev man glad av! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!