onsdag 27 januari 2010

Det tryter.....

Förlåt mig för att jag inte gör något vettigt inlägg, men jag känner mig en aning insnöad både mentalt och fysiskt. Men jag är som ett litet frö som precis ska till att spricka och släppa ut den lilla grodden. För jag har idéer som ligger och gror, men jag måste bara hitta inspirationen.......

I detta väder som råder just nu vill jag dela med mig av något annat vitt från i somras,
hoppas att jag kan sprida lite värme.



Denna bilden tog jag i somras på våran klängros som stod i kruka, och som jag till våren ska spjälar upp på den döda almen som skymtar i bakgrunden. Jag har bara låtit naturen ha sin gång och låtit barken ramla bort av sig själv innan jag låter andra växter ta över almen.

Kram Pella

1 kommentar:

  1. Vet inte om det är någon tröst men du är inte ensam om att känna att inspirationen tryter.
    Men håll ut, snart så.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!