måndag 26 mars 2012

Vårtecken, valpar och våfflor...


 
 Här öser vårtecken in på löpande band, sommartiden är här och jag var ute och fotograferade solnedgången då jag fick höra det välbekanta lätet av tranornas ankomst. 
De har varit på gång ett tag men först nu lyckades jag ta lite bilder på dem.


Och för 2 dagar (nätter) sedan föddes de efterlängtade Riesenschnauzer-valparna i vår kennel, 6 stycken små söta svarta sötnosar. 2 hanar och 4 tikar. Så bedårande!




Mysigt värre såg det ut när valpen hade krupit upp och lagt sig vid tikens svans och under hasen



Och då passade det ju perfekt att fira alla dessa vårtecken med våfflor på våffeldagen i går söndag...

Tyvärr så har jag stora problem att ladda upp en del av era inlägg, vet inte om det beror på att man nu kan lägga upp större bilder. och att vi har problem med vårt trådlösa modem :( Det är rent ut sagt jättetrist då man gärna vill kika in hos er.
Men jag ger inte upp :)

/ Pella

3 kommentarer:

  1. Men så söta valpar,förstår du har fullt upp med dom nu:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Goa småttingar - den översta ser ju nästan ut som en liten flodhäst! Ja, då har ni fullt upp där i valplådan.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh! så mysigt med valpisar!är fkt lite avis på dig...thihi iaf tills dom börja göra utflykter..men doften av en valp och se tiken ta hand om dom...mm härligt med vårtecken!

    Ha en fin dag!
    kram wivi

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!