lördag 14 november 2009

Dilemma....

Jag har ett stort dilemma..... kontakt! Är urusel på att höra av mig till mina nära och kära. Men desto mer tänker jag på dem. Tycker egentligen inte om att prata i telefon eftersom jag hör så dåligt. Blir okoncentrerad och då kan jag låta disträ och ytlig. Jag är nog bäst på att uttrycka mig i skrift. Inte direkt sms.
Shit! Det ÄR ett dilemma...... Visst det bästa är ju att ses, men kanske inte alltid så lätt för att det kan vara ett antal mil emellan, så det gör man ju inte direkt över en fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!