torsdag 1 juli 2010

Sprungen ur mystiken.....

Tack för alla underbara kommentarer på förra inlägget. Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att alla Ni läsare och besökare, kunde fått uppleva denna morgon. Och jag hoppas även att jag lyckades förmedla lite av den känslan jag kände. Har fortfarande denna rofyllda sinnesfriden i själen.


Och i dag så kändes det som om denna rofyllda morgon förstärktes ytterligare då vi upptäckte att den tackan som vi trodde inte var betäckt visade sig vara det. Två tacklamm föddes tidigt i dag på morgonen. Lyckan är total. Här ligger dom och vilar i eftermiddagsolen.





Nu äntligen börjar Gallican att blomma, och Jackmanin slingrar sig in i busken.

Det blir så vackert när väl busken är i sin fulla blom.


Sköt om Er!
Kram Pella

3 kommentarer:

  1. Grattis till bonuslammen - söta som socker! Härliga juli som bjuder på underbara rosor med tillbehör:)
    Charlotta

    SvaraRadera
  2. What endearing photos... life is good! Larry

    SvaraRadera
  3. Tillykke med den overraskende familieforøgelse - hvor er de søde de små lam :0) Håber din morgen bliver en fantastisk én igen Pella.

    Varme sommer hilsner fra Danmark :0)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!