torsdag 10 december 2009

Intet nytt under solen





Ja, det händer inte så värst mycket med hyacinten eller tävlingslusten. Men så här ser den ut.....











Tuff dag på jobbet, är aningen börbultad mentalt. Så trött. Men tänkte att jag ändå skulle prova att även göra en ljushållare med röd tovad ull. Men jag vet inte om det beror på tröttheten eller att ullen är färgad, men det var mycket svårare att tova ihop den.










Till sist vill jag dela med mig av en liten notis som en kär väninna skickade till mig........


OMG, tillåt mig småle......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!