fredag 16 december 2011

I en annan del av bloggvärlden...



Det har varit lite oengagerat på denna bloggen för min del, främst med att kommentera och besöka er. Men med handen på hjärtat så lägger jag min energi på min fotoblogg som jag brinner mer för. Denna bloggen har blivit mer och mer en trädgårdsblogg, som från början skulle vara en allmän blogg. Känner att fotobloggen ligger mig varmare om hjärtat just nu , och det är mitt ansikte utåt som fotograf. Jag hoppas att ni förstår och vill ni så får ni gärna besöka den, har samlat lite bilder i mitt portfolio. En del känner ni säkert igen. Där har jag även lite reportage m.m. Jag kommer inte att lämna denna bloggen utan gör lite inlägg så fort jag hinner. 


(klicka på bilden så öppnas en ny sida med min blogg)



Kram Pella

6 kommentarer:

  1. men Pella vad kul!
    Vad spännande och jag önskar dig lycka till!
    Gillar din hönor.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera
  2. Hej Pella!
    Tittar in för att önska dig en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt jag önskar lycka till och nu får jag allt gå in och titta. Gillar att njuta av vackra bilder.

    Kram Anna
    http://godastunder-tokigaideer.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Jaha, va spännande! Jag visste inte att du har en fotoblogg. Har nog missat det liksom. Jag behöver ju alla tips och all inspiration jag kan få nu med min nya kamera.

    Ha en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jadu, för att brinna måste lågan hållas vid liv... huvudsaken är väl att den sprider sig till andra intressen. Orken kan omöjligt räcka till allt...

    Jag önskar dig en mysig helg, skulle tro att det finns mycket du kan föreviga!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  6. Spännande med din fotoblogg, men jag hoppas att du inte överger den här bloggen som jag tycker så mycket om... ;-)

    Tänkvärd historia om professorn i förra inlägget! Fint luciatåg och en helt underbar vinterbild också!

    Julhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!