lördag 5 februari 2011

Nedräkningen har börjat....

Om knappt en månad är det dags för Skånska Trädgårdars mässan 3-6 mars, och jag har turen att vara ledig tre dagar. I år är mässan förlagd på Jägersro parkering och det är en stor yta så det kan bli intressant.


Jag var på mässan förra året och då som en tämligen nystartad bloggare, alltså då jag hade bestämt mig för att min huvudsakliga inriktning på bloggen skulle vara trädgård.
Fjolårets tema var bröllop då Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel skulle gifta sig.
Och Apotekarens Trädgård hade ett riktigt bröllop i sin monter.


Jenny Strands monter hade bl a gjort en jättevacker brudklänning i tyll, blommor och blad.


I år har Allt om trädgård en monter och där kommer Annika Christensen
som har bloggen Naturliga Ting att befinna sig. OCH! det kommer även att vara bloggträff varje dag mellan 14:00-15:00. Tycket att det ska bli så kul att få chansen att träffa Annika och en del av er bloggvänner i verkligheten.

Och nu lottar Annika ut 5 biljetter till mässan, så vill du vara med och tävla och få chansen att vinna, så kan du gå in på hennes sida Naturliga Ting, eller klicka på hennes länk på högermenyn, där står det hur du ska göra för att delta.


Så lycka till och hoppas verkligen att vi ses på mässan, för mig är det planerat med " mässhäng" fredag till söndag på denna mässan och Hem- och villamässan som går paralellt, så vi får se vilken eller vilka av dagarna det blir.

Och..... nu har nedräkningen börjat!


Vill ni se mer från förra årets besök så kan ni kika in här

Ha det så bra!

Kram
Pella


2 kommentarer:

  1. Mässan kommer jag garanterat besöka men inte alla dagarna =) Hoppas den är minst lika bra so mden va rifjor, för den var den bästa på många år! Hoppas vi ses där / gittan

    SvaraRadera
  2. Hej Pella!
    Vilka underbara bilder du visar! :) Önskar så att jag bodde närmare, men det blir för långt att åka tyvärr. Det kommer att bli en fantastisk helg. Lova att du visar många bilder! :)
    Kram,
    Anna-Karin

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och lämnar en kommentar. Det glädjer! Du som inte har någon blogg och vill göra ett inlägg välj "anonymt" i rullistan så lämnas det ett inlägg.Men skriv gärna ditt namn i kommentaren så jag vet vem som har hälsat på mig.
Kram!